Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mount & Blade II: Bannerlord Co-op olacak mı?
#1
mount-and-blade-2-bannerlord.jpg

Duyurusunun üzerinden dört yıldan fazla bir zaman geçen ve hala beklemeye devam ettiğimiz Mount & Blade 2: Bannerlord adına ufak da olsa bazı açıklamalar yapıldı.

TaleWorlds’te topluluk yöneticisi olarak görev yapan Frank Elliot forum üzerinden gelen bazı sorulara yanıtlar verdi. Her şeyin oldukça iyi gittiğini ve dövüş sisteminin çok iyi durduğunu ve hissettirdiğini söyleyen Elliot, oyundaki her detay hakkında konuşmanın mümkün olmadığından bahsetti. Elliot, geliştirme sürecinin doğası gereği bir özelliğin rafa kaldırılabileceğini ve bu sebeple oyuna koymayı düşündükleri her özellikten bahsedemeyeceğini belirtti.

Bu sözlerin yanında kısa kısa cevaplar da veren Elliot; oyunu stüdyo dışından insanlara test ettirmeye başlamadıklarını, karakter animasyonlarının daha son aşamaya gelmediğini, multiplayer’ın tek kişilik modla aynı ekipman arayüzüne sahip olduğunu, dayanıklılık (stamina) benzeri bir sistemin olmadığını söyledi ve co-op hikaye modunu oyuna koyma ihtimalinin oldukça düşük olduğunu sözlerine ekledi.

Burada Armağan Yavuz’un yaklaşık bir yıl kadar önce yaptığı bir açıklamayı hatırlayalım. Co-op’ın hem teknik anlamda hem de oynanış sistemi bakımından çok farklı bir iş yükü oluşturduğundan bahseden Yavuz bu modu bir hikaye altına kısıtlayarak oyuna yedirebileceklerini söylemişti. Denemelerin yapılacağı söylenmiş ama istedikleri gibi çalışmazsa bu özelliğin duyurulmayacağından da bahsedilmişti. Görünüşe göre TaleWorlds şu anda co-op yerine başka yönlere odaklanmış durumda.

Mount & Blade 2: Bannerlord için hala bir çıkış tarihi olmadığını söyleyerek haberimizi noktalayabiliriz.

Kaynak: Furkan Kirazoğlu - Oyungezer
dbZ7QV.png
OZRv7A.gif
Ara
Cevapla
#2
Co-op olsa parayı kırabilirler bence. Co-op yapıp en az 30$'dan fiyatı başlatacaklar. Ama muhtemelen co-op kırılırsa diye de akıllarında bir şey var.
Cevapla
#3
Singleplayerı zaten 2 yıl sürdü co-op'ta bi 2 yılı alır dahada bekleyemeyiz :D
dbZ7QV.png
OZRv7A.gif
Ara
Cevapla
#4
(01-13-2017, 01:17 AM)Rosseck Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Singleplayerı zaten 2 yıl sürdü co-op'ta bi 2 yılı alır dahada bekleyemeyiz :D

Artık sıradaki oyununa :D
Cevapla
  


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar:
3 Ziyaretçi


Vidinli.net Shopping Platform
Vidinli.net Shopping Platform
Vidinli.net Shopping Platform